Kirjoittaminen tuntuu edelleen vaikealta, mutta joskus meemit pelastavat. Tässä meemissä pitää sanoa itsestään viisi hyvää, kaunista ja ihailtavaa asiaa. Löytyi alunperin Brimiltä.

1. Olen auttavainen luonne. Jos joku läheinen ihminen kaipaa jossakin asiassa jeesiä, ja pystyn olemaan avuksi, olen sitä mielelläni. Omasta mielestäni huolehdin tällä tavoin läheisteni hyvinvoinnista kantamalla oman pienen korteni kekoon.

2. Olen ns. hyvä koulussa. Oppiminen on ollut aina minulle helppoa. Omaksun tietoa nopeasti ja vähäisellä vaivalla, osaan yhdistellä asioita ja opiskelupaine monesti vain lisää suorituksen tasoa.

3. Olen päättäväinen luonne. Jos todella oikeasti, syvällä sisimmässäni, päätän jonkin asian, se myös pitää. Esim. olen laihduttanut aikoinaan 20 kiloa ilman sen kummempaa ponnistelua, lopettanut tupakanpolton kuin seinään jne. Tuon asian tiedostaminen on hirveän helpottavaa. Jos todella motivoidun, saan tiettyjä asioita elämässäni toteutumaan melko vaivatta tuon päättäväisyyden vuoksi. Tässä kohtaa täytyy nyt tietenkin korostaa, että tämä koskee nyt asioita, joihin minä itse yksinäni pystyn vaikuttamaan. Lienee itsestäänselvääkin.

4. Osaan esiintyä isommallekin joukolle luontevasti. En hirveästi jännitä ryhmien vetämistä tai esitysten pitämistä, vaan omalla tavallani nautin, kun pääsen vetovastuuseen.

5. Huomasin vasta hiljakkoin, että minulla on oma, itseni näköinen tyyli. Tuota tyyliä en ole alleviivaamalla rakentanut, vaan se on syntynyt ikään kuin vahingossa. Kiinnitin asiaan huomiota vasta, kun muut ihmiset alkoivat kehua pukeutumistyyliäni ja sanoivat sen olevan selkeästi minun näköinen. Olen samaa mieltä, minulla tosiaan on kiva staili!

Haastan seuraavat kanssabloggaajat tekemään samaisen meemityksen:

Funka

Lumi

Minh

Tiina

Toni

-Gata